فیلتر بر اساس:

مرتب سازی بر اساس

اینفلوئنسر مارکتینگ چیست و چگونه می‌توان آن را به شکل مؤثری به کار گرفت؟

مصطفی جهانگیر
مقالات تحلیلی مدیریت رفتار مصرف کننده و بازاریابیوب سایت چطور، بهمن 1396

چکیده

اینفلوئنسر مارکتینگ شیوه جدیدی نیست و سالیان سال است که به‌کار گرفته می‌شود. این موضوع به یکی از موضوعات داغ بازاریابان تبدیل شده است. احتمالاً دلیلش این است که بازاریابی سنتی گران و ناکارآمد است و اینفلوئنسر مارکتینگ می‌تواند جایگزین مناسبی باشد. مهم‌تر از آن اینکه مصرف‌کنندگان علاقه ندارند مورد هجمه تبلیغات قرار بگیرند و پیام‌های تبلیغاتی هر روز بیش از قبل بی‌اعتبار می‌شوند. براساس نتایج تحقیقات، افراد بین ۱۸ تا ۳۴ سال پذیرش پیشنهاد از سوی یک اینفلوئنسر را ترجیح می‌دهند، زیرا اکثر تصمیمات خرید با توصیه‌های دهان‌به‌دهان هدایت می‌شوند. بسیاری از شركت‌ها اینفلوئنسر مارکتینگ را به‌عنوان محور بازاریابی و فعاليت‌های روابط عمومی خود استفاده می‌کنند. به‌طوری‌كه اینفلوئنسر مارکتینگ به استراتژی اصلی و استاندارد روابط عمومی و بازاریابی تبدیل شده است. با پیام‌های معتبری که اشخاص مشهور در رسانه‌های اجتماعی خود منتشر می‌کنند، برندها می‌توانند به‌طور چشمگیری توانایی دسترسی به تعداد زیادی از مخاطبان را داشته باشند. در این مقاله با اینفلوئنسر، روش‌های همکاری با آنها و اصولی که در اینفلوئنسرینگ باید رعات کنید، آشنا می‌شوید.

چرا بعضی افراد هرگز موفق نمی‌شوند؟

مصطفی جهانگیر
مقالات تحلیلی مدیریت رفتار سازمانی و منابع انسانیوب سایت چطور، دی 1396

چکیده

موفق بودن با واژه‌ها و تعاریف گوناگونی توصیف می‌شود اما موفق نشدن و شکست همیشه به یک روش توصیف می‌شود: شکست، ناتوانی فرد در دستیابی به اهداف زندگی‌اش است، حال این اهداف هرچه که باشد. در این مقاله، ۱۰ مورد از عوامل شکست افراد در دستیابی به اهداف‌شان و نرسیدن به موفقیت مطرح شده است

ده نشانه که می‌گوید شما باهوش هستید اما خودتان خبر ندارید

مصطفی جهانگیر
مقالات تحلیلی مدیریت رفتار سازمانی و منابع انسانیوب سایت چطور، آذر 1396

چکیده

تعداد زیادی افراد باهوش دوروبر ما وجود دارند، اما باهوش بودن‌شان را جار نمی‌زنند. این به ذات آنها برمی‌گردد که تلاش می‌کنند زندگی‌شان را بدون جلب توجه دیگران بگذرانند. شما می‌توانید آن را شکسته‌‌نفسی بنامید، اما این افراد قلبا تمایل دارند کاملا فردی متوسط به‌نظر برسند. شما هم ممکن است همین‌طور باشید. نشانه‌های ارائه‌شده در اینجا بیان می‌کند، شاید شما فرد باهوشی باشید؛ بدون آنکه این ویژگی را بروز دهید.